środa, 11 czerwca 2014

Po Zlocie.....

Poprzednie dwa tygodnie miałam okropnie zarobione, niestety nie kartkami... Ale w sobotę sobie odbiłam... Zaliczyłam Zlot w Warszawie i warsztaty u Enczy. Było bardzo, bardzo fajnie, nauczyłam się nowych rzeczy, poznałam cudowne osoby a nawet prawie sąsiadki ;) mam nadzieję, że uda nam się spotkać na wspólne scrapowanie :)

Pierwszej kartki już nie mam bo zrobiłam ją z myślą o konkretnej osobie i zaraz po zlocie podarowałam ale mam drugą kartkę, którą nawet zdążyłam skończyć


Zgłaszam zlotową karteczkę na wyzwanie Card Mania Flowers

Towaru na zlocie było tyle, że kręciło mi się w głowie... Moje skromne zakupy :)



Teraz pozostaje brać się do pracy... bo jest trochę okazji do podarowania pięknej karteczki :)
Pozdrawiam

1 komentarz:

  1. Kartka piękna a zakupy wcale nie są zbyt skromne, wspaniałości pokupowałaś, naprawdę :)

    OdpowiedzUsuń